کد خبر:8626
پ
potogh-miras

کتاب های میراث مکتوب را در «پاتوق کتاب» بخوانید

با امضای قرارداد همکاری بین مؤسسۀ نشر معارف و مرکز پژوهشی میراث مکتوب، فایل الکترونیک آثار این مرکز از طریق اپلیکیشن «پاتوق کتاب» در دسترس خوانندگان قرار خواهد گرفت.

میراث مکتوب – با امضای قرارداد همکاری بین مؤسسۀ نشر معارف و مرکز پژوهشی میراث مکتوب، فایل الکترونیک آثار این مرکز از طریق اپلیکیشن «پاتوق کتاب» در دسترس خوانندگان قرار خواهد گرفت.

وبسایت کتاب روم (وابسته به دفتر نشر معارف) با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سطح دیدگاه مخاطبان، کتاب های الکترونیک را از طریق اپلیکیشن «پاتوق کتاب» در دسترس کاربران قرار داده است.

«پاتوق کتاب»، نرم افزاری است که زیرساخت های لازم و امن برای انتقال  محصولات الکترونیک متعلق به «ناشر» را مهیا کرده است. همچنین در این نرم افزار مشارکت در فروش کتب الکترونیک در فضای مجازی و کتاب فیزیکی، اعم از فروش در داخل و خارج کشور فراهم شده است.

یادآور می شود کتاب الکترونیک فایل کامپیوتری شامل محتوای کتاب و مجله است که به شکل دیجیتال و با فرمتهای مختلف قابل اجرا، نمایش و پخش در کلیه یا برخی تجهیزات الکترونیکی مانند کتاب خوان الکترونیک، کامپیوتر، موبایل و تبلت می باشد.

عناوین و بهای کتاب های مرکز پژوهشی میراث مکتوب ارائه شده در اپلکیشن «پاتوق کتاب» را اینجا مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با پاتوق کتاب اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612