کد خبر:16515
پ
D987D985D8A7DB8CD8B420D985D8AAD986E2808CD9BEDA98D988D987DB8C

نهمین همایش ملی متن‌پژوهی ادبی برگزار می‌شود

نهمین همایش ملی متن‌پژوهی ادبی با محوریت «ادبیات فارسی و مطالعات میان رشته‌ای» روز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- نهمین همایش ملی «متن‌پژوهی ادبی؛ ادبیات فارسی و مطالعات میان رشته‌ای» از سوی انجمن هنری پژوهش‌های ایران هسته مطالعات ادبی روز ۲۵ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر ادبیات فارسی و مطالعات زبان‌شناختی، ادبیات فارسی و مطالعات فلسفی، کلامی و الهیاتی، ادبیات فارسی و مطالعات هنری و نمایشی، ادبیات فارسی و مطالعات اسطوره‌شناسی، ادبیات فارسی و مطالعات جغرافیایی و زیست محیطی، ادبیات فارسی و مطالعات تاریخی و جامعه‌شناختی، ادبیات فارسی و مطالعات روانشناختی و علوم تربیتی، ادبیات فارسی و مطالعات علوم شناختی و تجربی، ادبیات فارسی و مطالعات سیاسی و حقوقی، ادبیات فارسی و مطالعات سبک زندگی و هویت فرهنگی، ادبیات فارسی و مطالعات آینده‌پژوهی (جایگاه، آموزش و کاربرد) محورهای اصلی این همایش ملی‌اند.

کلیه مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و محققان می‌توانند از امتیازات علمی ارائه مقاله با دریافت گواهی رسمی کنفرانس استفاده نمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه این همایش، پژوهشگران و استادان تا 20 خردادماه فرصت دارند مقالات خود را ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی https://matnpajoohi.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612