کد خبر:5866
پ
فاقد تصویر شاخص

گزارش دکتر داریوش بوربور از همایش بین‌المللی ایرانشناسان در مونترال

سراي ايرانشناسي با همكاري پژوهشكده و كتابخانۀ مطالعات ايرانشناسی ومركز بازشناسی اسلام و ايران در نظر دارد سلسله نشست‌هایی با عنوان «گزارشی از همایش‌های بین‌المللی ایرانشناسی» برگزار کند

ميراث مكتوب – سراي ايرانشناسي با همكاري پژوهشكده و كتابخانۀ مطالعات ايرانشناسي ومركز بازشناسي اسلام و ايران در نظر دارد سلسله نشست هایی با عنوان «گزارشی از همایشهای بین المللی ایرانشناسی» برگزار کند.

به گفتۀ دکتر محسن جعفری مذهب که دبیری این نشست‌ها را بر عهده دارد، هدف اصلی از این میزگردها اطلاع رسانی از همایش‌هایی است که با هدف ایران شناسی در سایر کشورها برگزار می شود و متأسفانه در ایران نتایج آن به خوبی منعکس نمی شود.

در نشست آتی گزارشي از همايش بين‌المللي ايرانشناسان در شهر مونترال – كانادا، که از ۶ تا ۹ آگوست ۲۰۱۴ (15 تا ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ ) برگزار شده است، توسط دکتر داریوش بوربور ارائه خواهد شد.

این نشست از ساعت ۱۷ تا ۱۹ روز سه شنبه ۲۵ شهريور در مركز بازشناسی اسلام و ايران واقع در بلوار كشاورز، خیابان فلسطين جنوبي، شمارۀ ۴۰۵ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612