کد خبر:17091
پ
D986D8B4D8B3D8AA20156

کتاب «حیات الانسان» معرفی و رونمایی می‌شود

در یکصد و پنجاه و ششمین نشست مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب کتاب «حیات الانسان» رونمایی و معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، یکصد و پنجاه و ششمین نشست از سلسله نشست‌های این مؤسسه، که با همکاری وبینار بهشتی برگزار خواهد شد، به رونمایی و معرفی کتاب «حیات الانسان» اختصاص خواهد داشت.

حیات ‌الانسان (ترجمۀ حیاة ‌الحیوان) نوشتۀ کمال‌الدین محمد ‌بن موسی دَمیری (742-808 ه. ق) ترجمۀ محمد‌شاه بن مبارک قزوینی با تصحیح و تحشیۀ محمد روشن از سوی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در دو جلد منتشر شده است. این اثر سیصد و شصت و دومین عنوان از سلسله آثار انتشار یافته در مؤسسۀ میراث مکتوب و بیست و هفتمین اثر در موضوع علوم و فنون این مؤسسه می‌باشد.

در نشست رونمایی از این کتاب، محمد روشن، پژوهشگر و مصحح اثر، مرضیه کاظمی، عضو هیئت علمی بنیاد دائرة المعارف اسلامی، یونس کرامتی، استادیار پژوهشکدۀ تاریخ علم دانشگاه تهران، و فاطمه مهری، استادیار دانشگاه شهید بهشتی، سخن خواهند گفت.

نشست «رونمایی و معرفی کتاب حیات الانسان» ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه 17 شهریور‌ماه 1400 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در ساعتِ جلسه با کلیک روی لینکِ زیر، به این وبینار وارد شوند.

http://www.sbu.ac.ir/web/webinar

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612