کد خبر:14089
پ
WhatsApp20Image202020-02-1620at2022.57.50

پخش برنامۀ چرخ با موضوع «علم و شبه علم»

برنامۀ «چرخ» با موضوع «علم و شبه علم» و با حضور دکتر محمدرضا توکلی صابری از شبکۀ چهار سیما پخش می‌شود.

میراث مکتوب- برنامۀ «چرخ» ساعت 19 روز دوشنبه، 28 بهمن‌ماه، با موضوع «علم و شبه علم» و با حضور دکتر محمدرضا توکلی صابری از شبکۀ چهار سیما پخش می‌شود.

دکتر توکلی صابری مؤلف و مترجم بیش از 40 کتاب در زمینه‌های پزشکی، داروسازی، علم، ادبیات و فلسفه است که برخی از آن‌ها عبارتند از: فرهنگ داروسازی، فرهنگ طب سنتی، جهان فراطبیعی، چنین گویند طبیبان، گزیدۀ بهترین آثار جابر بن حیان در کیمیاگری، شش نظریه که جهان را تغییر داد، قوانین و نظریه‌های علمی، به ژنوم خوش آمدید، و سفر برگذشتنی (پابه‌پای ناصرخسرو بر جادۀ ابریشم).

سال گذشته نیز کتاب ایشان با عنوان «سفر دیدار؛ سفر به کوهستان‌های بدخشان و دیدار از مزار ناصر خسرو قبادیانی» برندۀ جایزۀ جلال آل‌احمد شد.

مجلۀ تصویری «چرخ» مهم‌ترین رویدادهای علم و فناوری و مسائل روزمرۀ زندگی را با نگاهی تخصصی و به‌زبانی ساده و با حضور کارشناسان، اساتید دانشگاه و نخبگان بررسی و واکاوی می‌کند.

«چرخ» روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه، از ساعت 19 به‌صورت زنده از شبکۀ چهار پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612