کد خبر:12404
پ
689881_orig

پایان آذرماه،آخرین فرصت شرکت در جشنوارۀ پژوهش‌ فرهنگی سال

پانزدهمین جشنوارۀ پژوهش فرهنگی سال 97 از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف ارتقای «فرهنگ پژوهش» و شناسایی و معرفی آثار برتر پژوهشی در حوزۀ فرهنگ، هنر و ارتباطات، «پانزدهمین جشنوارۀ پژوهش‌ فرهنگی سال» را برگزار می‌کند.

قرار است در این جشنواره از پژوهشگران برتر حوزۀ فرهنگ و هنر تقدیر مشود.

گفته شده پژوهشگران داخلی و خارجی، تا پایان آذر ۱۳۹۷ فرصت دارند تا آثار پژوهشی خود را در حوزۀ فرهنگ، هنر و ارتباطات به دبیرخانۀ جشنواره ارسال کنند.

در فراخوان صورت گرفته در ارتباط با پانزدهمین جشنوارۀ پژوهش فرهنگی سال 97، از مراکز علمی و پژوهشی، پژوهش‌گران و صاحب‌نظران داخلی و خارجی دعوت شده است که چنانچه پژوهشی در یکی از محورهای فراخوان در فاصله زمانی ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ انجام داده‌اند، یک نسخۀ آن‌را به دبیرخانۀ پژوهش فرهنگی سال ارسال کنند.

تاکید شده است که آثار پژوهشی می‌توانند در قالب طرح‌پژوهشی، پایان‌نامه(کارشناسی ارشد و دکتری) و کتاب (برگرفته از طرح پژوهشی) باشند.

 همچنین محورهای اصلی جشنواره شامل مطالعات دین، آئین‌ها و مناسک، ابعاد اجتماعی فرهنگ و دین، مطالعات انتقادی فرهنگ، مطالعات هنری، سیاستگذاری فرهنگی، مطالعات رسانه، صنایع فرهنگی و رسانه‌ای، ابعاد فرهنگی مطالعات ادبی و زبان، ابعاد فرهنگی مطالعات علم و آموزش و پرورش، ابعاد فرهنگی مسائل زنان و جوانان عنوان شده است.

قرار است این جشنواره در تاریخ 28 بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت اطلاع بیشتر پیرامون این جشنواره با دبیرخانۀ آن به نشانی تهران، پایین‌تر از میدان ولی‌عصر(عج)، خیابان دمشق، شماره ۹، کدپستی ۱۴۱۶۷۸۳۸۴۱؛ پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛ مدیریت ارتباطات پژوهشی؛ دبیرخانه جشنواره و یا با شماره تلفن ۸۸۹۱۹۱۷۶ تماس برقرار کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612