کد خبر:15790
پ
logo_24

وبینار «پژوهش‌های زبانی، تاریخی، دینی و نسخه‌پژوهی تئودور نولدکه»

وبینار «پژوهش‌های زبانی، تاریخی، دینی و نسخه‌پژوهی تئودور نولدکه» از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

میراث مکتوب- وبینار «پژوهش‌های زبانی، تاریخی، دینی و نسخه‌پژوهی تئودور نولدکه» از سوی معاونت پژوهش و منابع دیجیتال اداره کل پژوهش و آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در تاریخ 5 اسفندماه ساعت 10 برگزار می شود.

در این نشست فاطمه جان احمدی دربارۀ «پژوهش‌های قرآنی تئودور نولدکه» روزبه زرین‌کوب دربارۀ «تئودور نولدکه و تاریخ ساسانیان طبری»، فرزین غفوری دربارۀ «نولدکه و شاهنامۀ فردوسی» و فرح زاهدی دربارۀ «زبان و ادبیات فارسی میانه» سخنرانی خواهند کرد.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای حضور در این وبینار می‌توانند به آدرس: vc.nlai.ir/esfand مراجعه کنند.

وبینار «پژوهش‌های زبانی، تاریخی، دینی و نسخه‌پژوهی تئودور نولدکه» با همکاری اداره کل پژوهش و آموزش زیرمجموعه معاونت پژوهش و منابع و گروه ایرانشناسی و اسلام‌شناسی کتابخانۀ ملی برگزار می‌شود.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612