کد خبر:6190
پ
فاقد تصویر شاخص

همکاری میراث مکتوب با دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران

در جلسه ای روز دوشنبه 28 دی ماه برگزار شد تفاهم نامه ای میان دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران و مرکز پژوهشی میراث مکتوب امضا شد.

میراث مکتوب – در جلسه ای که روز 28 دی ماه سال جاری با حضور دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب، دکتر علی باقر طاهری نیا، معاون آموزشی دانشکدۀ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، دکتر حسن کریمیان و محمد باهر مدیر تولید مرکز پژوهشی میراث مکتوب برگزار شد دوطرف دربارۀ همکاری های علمی و پژوهشی و تصحیح و تحقیق متون تبادل نظر کردند.


 



در این جلسه ضمن تشریح فعالیت های علمی و پژوهشی میراث مکتوب، بر برگزاری دوره های آموزشی برای استادان و دانشجویان در زمینۀ تصحیح متون و نسخه شناسی و ضرورت احیای متون کهن و ارزشمند در چارچوب طرح های پژوهشی و پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری تأکید شد و  طرفین توافق کردند با بررسی بیشتر، تفاهم نامه ای را به منظور مشخص شدن چارچوب همکاری تهیه کنند و در راستای تحکیم و گسترش این گونه همکاری ها گام بردارند.


مرکز پژوهشی میراث مکتوب ضمن آرزوی توفیق برای این عزیزان، امیدوار است بتواند با گسترش همکاری های خود با مراکز علمی و دانشگاهی سهمی بیشتر در حفظ و احیای میراث ماندگار کهن داشته باشد و در عین حال بستر مناسبی را برای فعالیت های علمی و دانشگاهی فراهم سازد.


 


 



ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612