کد خبر:16139
پ
DAA9D8AAD8A7D8A8D8AED8A7D986D98720D985D984DB8C_0

همایش «ایران‌شناسی: تجربه دیروز، وضعیت حال، نگاه به آینده»

همایش بین المللی آنلاین «ایران‌شناسی: تجربه دیروز، وضعیت حال، نگاه به آینده» در تاریخ اول و دوم شهریورماه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

میراث مکتوب- همایش بین المللی آنلاین «ایران‌شناسی: تجربه دیروز، وضعیت حال، نگاه به آینده» در تاریخ اول و دوم شهریورماه در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار خواهد شد.

این همایش نخستین همایش سازمان در حوزه مطالعات ایرانشناسی است که در سطح بین المللی برگزار می شود و از محققان ایرانی و غیرایرانی که به زبان های فارسی، انگلیسی و عربی آثار و پژوهش هایی دارند دعوت می شود با شرکت در این گردهمایی آخرین نتایج مطالعات و پژوهش های خود را درباره ایران و مطالعات ایرانی در جهان به صورت مجازی ارائه کنند.

فاطمه جان احمدی، معاون پژوهشی سازمان به عنوان دبیر علمی و علی محمد طرفداری دبیر اجرایی این همایش است و جمعی از استادان این حوزه در عرصه ملی و بین المللی اعضای کمیته علمی این همایش را تشکیل می دهند.

محورهای این همایش با توجه به رویکرد پژوهش های سازمان در حوزه ایرانشناسی، به بررسی فراز و فرود مطالعات ایرانشناسی در جهان طی سده های گذشته و وضعیت کنونی اختصاص دارند. همچنین پنل های تخصصی نیز برای ارئه آخرین دستاورهای حوزه ایرانشناسی در جهان در نظر گرفته شده است.

مهلت ارسال چکیده مقالات برای حضور در این همایش در تاریخ  ۳۱ تیرماه است و مهلت ارسال اصل مقالات ۲۰ مرداد تعیین شده است.

چکیده ها، مقالات و سئوالات مربوط از طریق ایمیل همایش به آدرس: iranologyconference@gmail.com دریافت و پاسخ داده خواهد شد. همچنین مقرر شده تا گزیده مقالات برتر این همایش در قالب ویژه نامه مجلات علمی و یا به صورت کتاب منتشر شود. همچنین زبان کنفرانس فارسی و انگلیسی خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612