کد خبر:16617
پ
slide-ketab-sal-ghazvin-450×280-1

فراخوان جایزۀ دکتر احسان اشراقی

فراخوان سومین دورۀ انتخاب کتاب سال استان قزوین با عنوان «جایزۀ دکتر احسان اشراقی» اعلام شد.

میراث مکتوب- سومین دوره انتخاب کتاب سال استان قزوین که به نام «جایزۀ دکتر احسان اشراقی» نامگذاری شده و علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از فراخوان، نحوه ثبت‌نام و شرکت در این دوره به سایت اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir بخش رویداد‌های فرهنگی و هنری (فراخوان و ثبت‌نام) مراجعه کنند.

 

 

بر این اساس از ناشران، پدیدآورندگان، مترجمان و مصححان دعوت می‌شود دو نسخه از آثار خود را که برای اولین بار در سال‌های ۱۳۹۸ الی ۱۳۹۹ منتشر شده‌اند به همراه کاربرگ مربوطه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.

مهم‌ترین هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی را تشویق و ایجاد انگیزه در مؤلفان، مترجمان و ناشران استان، تجلیل از خادمان و پدیدآورندگان کتاب استان، ارتقای جایگاه و هویت فرهنگی ناشران و اهل قلم استان قزوین اعلام شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد فرهنگی کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و ملاک، سال انتشار، شناسنامه ناشر در کتاب خواهد بود و کتاب‌های نویسندگان بومی یا ساکن استان که در موضوعات دهگانه دیویی و کودک و نوجوان منتشر شده‌اند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

کتاب‌ها نباید کمک‌ آموزشی و عکس‌‌برداری‌ شده باشد و کتب نویسندگان غیربومی در صورتی در این دوره داوری و ارزیابی می‌شوند که موضوع و مضمون کتاب درباره استان قزوین باشد.

در مورد کتاب‌هایی که درباره استان قزوین منتشر شده باشند مبنا از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا پایان ۱۳۹۹ خواهد بود و آثاری که در دوره قبلی این جایزه داوری و ارزیابی یا برنده شده باشند از دایره داوری خارج خواهند شد.

کتاب‌های مجموعه مقالات و سخنرانی‌ها اگر دارای موضوع واحد یا نویسنده واحدی باشند، داوری و ارزیابی خواهند شد و در این میان فقط آثاری داوری می‌شوند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای ghazvin.farhang.gov.ir تکمیل کرده و به همراه دو نسخه از کتاب به آدرس دبیرخانه ارسال کرده باشد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612