کد خبر:41168
پ
IMG_20240709_183416_491-2

شمارۀ ۷۳ دوفصلنامۀ «آینۀ میراث»، آخرین شماره با رتبۀ علمی وزارت علوم!

مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب از ادامۀ انتشار آینۀ میراث با درج مجوز علمی وزارت علوم منصرف شد.

میراث مکتوب- به دلایلی که سردبیر محترم دکتر مجدالدین کیوانی در سرسخن این شماره ذکر کرده‌اند و پیشتر هم در یادداشتی نوشته‌ام، مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب از ادامۀ انتشار آینۀ میراث با درج مجوز علمی وزارت علوم منصرف شد. البته آینۀ میراث به راه خود با همین موضوع متعارف خود ادامه می‌دهد، اما دیگر موجب ارتقاء افراد نخواهد شد، نشریات بسیاری هستند که وظیفۀ متقاضیان را ادا خواهند کرد.

آینۀ میراث مانند دیگر نشریات این مؤسسه به طور رایگان در وبگاه این مؤسسه (بخش نشریات) قابل برداشت می‌باشد، البته نسخۀ کاغذی هم در شمارگان محدود برای متقاضیان چاپ خواهد شد. بدین‌وسیله لازم می‌دانم از خدمات و کوشش‌های مستمر دکتر مجدالدین کیوانی سردبیر معظم و دلسوز این نشریه تشکر و قدردانی کنم. زحمات ایشان در ویراستاری و راهنمایی نویسندگان و ترجمهٔ چکیده‌های انگلیسی قابل ستایش است و اگر این نشریه از اعتبار و مقبولیتی برخوردار است، حاصل وقتی است که ایشان از بن جان برای این نشریه گذاشتند و برای اعتلای آن کوشیدند و بنده مدیون محبت‌های ایشان هستم.

اکبر ایرانی
مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612