کد خبر:40870
پ
1355228

شاهنامه‌خوانی با کودکان در «سرو سخن»

ویژه‌برنامه «سرو سخن» جلسه شاهنامه‌خوانی ویژه کودکان در کتابخانه گلبرگ است و تلاش دارد آن‌ها را با متون کهن ادب پارسی آشنا کند.

میراث مکتوب- جلسه ویژه شاهنامه‌خوانی با عنوان «سرو سخن» به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ در کتابخانه گلبرگ برگزار می‌شود.

این برنامه اختصاص به آموزش، حفظ اشعار و خوانش داستان‌های شاهنامه برای گروه سنی ۵ تا ۹ سال دارد و تلاش می‌کند ضمن آشنا کردن کودکان با ارزنده‌ترین متون کهن و ادب پارسی به تقویت حافظه آنان بپردازد.

علاوه بر این، معرفی شخصیت‌های اساطیری ایران و داستان آنان به کودکان از دیگر اهداف این برنامه است. رعنا اثنی عشری دبیر این جلسه است و ضمن شاهنامه‌خوانی همراه با کودکان، بخش‌هایی از داستان‌های این منبع غنی و ارزشمند را برای آنان بازگو می‌کند.

براساس این گزارش، جلسه ویژه شاهنامه‌خوانی «سرو سخن» پنج‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۱۲ در کتابخانه گلبرگ برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است. خانه فرهنگ و کتابخانه گلبرگ واقع در نارمک، بعد از چهارراه دردشت، خیابان ۷۲ شرقی، نرسیده به میدان نخجیر است.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612