کد خبر:9186
پ
فاقد تصویر شاخص

دعوت از پژوهشگران به نشست «میراث ناشناختۀ فارسی‌زبان در آرشیو ملی بریتانیا از 1800 تا 1950 میلادی»

نود و چهارمین نشست مرکز پژوهشی میراث مکتوب با موضوع «میراث ناشناختۀ فارسی زبان در آرشیو ملی بریتانیا از 1800 تا 1950 میلادی» روز چهارشنبه هفتم مهر برگزار می شود.

میراث مکتوب – نشست «میراث ناشناختۀ فارسی زبان در آرشیو ملی بریتانیا از 1800 تا 1950 میلادی» با حضور دکتر مجید تفرشی، تاریخ‌شناس و سندپژوه مستقل – آرشیو ملی بریتانیا برگزار می‌شود. این نشست از ساعت 15 تا 17 در ساختمان مرکز پژوهشی میراث مکتوب واقع در خیابان انقلاب، بین خیابان ابوریحان و دانشگاه، ساختمان فروردین، طبقۀ دوم برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این نشست مروری بر مجموعه های ناشناختۀ مکاتبات و اسناد فارسی زبان در آرشیو ملی بریتانیا از ابتدای قرن نوزدهم تا میانۀ قرن بیستم است.

مدیر مرکز پژوهشی میراث مکتوب از همه اساتید، پژوهشگران و علاقمندان به میراث ایرانی و اسلامی دعوت کرده تا در این نشست حضور یابند. متن دعوتنامه بدین شرح است:

با سلام

به استحضار می‌رساند نود و چهارمین نشست مرکز پژوهشی میراث مکتوب با عنوان «میراث ناشناختۀ فارسی زبان در آرشیو ملی بریتانیا از 1800 تا 1950 میلادی» با سخنرانی جناب آقای دکتر مجید تفرشی (تاریخ‌شناس و سندپژوه مستقل آرشیو ملی بریتانیا) روز چهارشنبه، هفتم مهرماه 1395، ساعت 15 تا 17 در محل این مرکز واقع در تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان ابوریحان و دانشگاه، ساختمان فروردین، طبقه دوم، مرکز پژوهشی میراث مکتوب برگزار می‌شود. از اساتید و پژوهشگران علاقمند دعوت می‌شود با حضور در این نشست به غنای علمی آن بیفزایند.

با احترام

اکبر ایرانی

مدیرعامل مرکز پژوهشی میراث مکتوب

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612