کد خبر:13458
پ
DAA9D8AAD8A7D8A82BD8B3D8A7D984_0

تمدید مهلت ارسال اثر به جایزۀ کتاب سال

مهلت ارسال اثر به سی‌و‌هفتمین دورۀ جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانۀ این جایزه تمدید شد.

میراث مکتوب- مهلت ارسال اثر به سی‌و‌هفتمین دورۀ جایزۀ کتاب سال جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانۀ این جایزه تمدید شد.

سی‌و‌هفتمین دورۀ جایزۀ مذکور، با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان، مصححان و ناشران سراسر کشور و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی، بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

دبیرخانۀ جایزۀ کتاب سال از پدیدآورندگان، مترجمان، مصححان و ناشران دعوت کرده بود با ثبت‌نام در تارنمای اینترنتیwww.ketabsal.ir  کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانۀ این جایزه ارسال کنند که مهلت پیشین تا ۱۵ مهر تمدید شد.

آثار ارسالی باید برای نخستین‌بار در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و جزو کتاب‌های کمک درسی و عکس برداری شده نباشند. علاوه بر این، کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد. تنها آثاری در این جایزه مورد داوری و ارزیابی قرار می‌گیرند که پدیدآورنده یا ناشر کتاب، کاربرگ ثبت‌نام را در تارنمای جایزه تکمیل و به همراه دو نسخه از کتاب به دبیرخانه ارسال کند. همچنین، آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

براساس فراخوان این‌جایزه کتاب‌های داستان و رمان بزرگسال، پژوهش و نقد ادبی (تالیف)، مستند‌نگاری، شعر بزرگسال و شعر کودک و نوجوان به دلیل همپوشانی با جایزه جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر در جایزه کتاب سال داوری و بررسی نمی‌شوند.

نشانی دبیرخانه کتاب سال که متقاضیان باید آثار خود را به آن ارسال کنند، از این قرار است: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان برادران مظفر جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره ۲، طبقه اول.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612