کد خبر:12284
پ
lohe-2

تقدیر کمیتۀ ملی حافظۀ جهانی از مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب

کمیتۀ ملی حافظۀ جهانی از مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به دلیل تلاش در جهت ثبت کتاب جامع التواریخ در برنامۀ حافظۀ جهانی یونسکو تقدیر کرد.

میراث مکتوب – کمیتۀ ملی حافظۀ جهانی از مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به دلیل تلاش در جهت ثبت کتاب جامع التواریخ در برنامۀ حافظۀ جهانی یونسکو تقدیر کرد.

متن این لوح تقدیر به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر اکبر ایرانی

با سلام و احترام

آنان که ساخته اند کاری بزرگ کرده اند و آنان که برگرفته اند، حفاظت کرده اند و رسانده اند، کاری به غایت مهم و اثرگذار. نسل ها در غبار پرتلاطم زمان محو می شوند و آنچه آنها را به یکدیگر همچون یک ملت می پیوندد، تداوم است؛ و دوام، حاصل حفظ و انتقال ساخته های گذشتگان به آیندگان است. از این رو، میراث مستند هر ملت که شاهد سترگی است بر تاریخ هویت ساز آن، شایستۀ توجه بسیار است و آنان که مهربانانه بنای گفتن، نوشتن و معرفی کردنش را دارند را ستایش بسیار باید کرد.

معرفی اثر گرانقدری همچون «جامع التواریخ» شیخ فضل الله همدانی به جهانیان که به واسطۀ ثبت در برنامۀ حافظۀ جهانی یونسکو در مهرماه 1396 (اکتبر 2017) به همت و توان جنابعالی انجام گرفته است را ارج می نهم و بدین وسیله مراتب تشکر و قدردانی خود را به پاس تلاش افتخارآمیز شما در حمایت از ماندگاری میراث مستند این سرزمین و گزینش پرثمرترین راه حفاظت از آن اعلام می دارم و به رسم احترام این لوح سپاس را تقدیم حضورتان می نمایم.

امید است در پناه خداوند حکیم، همواره در ارائۀ خدمات ماندگار و مؤثر به حافظۀ ملی و جهانی موفق و پیروز باشید.

اشرف بروجردی

رئیس کمیتۀ ملی حافظۀ جهانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612