کد خبر:9115
پ
sharifghasemi

تقدیر از شریف حسین قاسمی استاد ادبیات فارسی دانشگاه دهلی

انجمن آثارو مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشتی برای پروفسور شریف حسین قاسمی استاد ادبیات فارسی دانشگاه دهلی برگزار می کند.

میراث مکتوب – انجمن آثارو مفاخر فرهنگی مراسم بزرگداشتی برای پروفسور شریف حسین قاسمی استاد ادبیات فارسی دانشگاه دهلی برگزار می کندا.ین بزرگداشت به پاس مقام شامخ علمی و خدمات ارزندۀ فرهنگی این ادیب و پژوهشگر دانشگاه دهلی روز یک شنبه 28 شهریور انجام می گیرد.
مراسم از ساعت 17:30 تا 19:30 در تالار اجتماعات شهید مطهری انجمن آثار و مفاخر فرهنگی واقع در خیابان ولی عصر(عج)، پل امیر بهادر، خیابان سرلشکر علی اکبر بشیری، شماره 71 برگزار خواهد شد.
استاد شریف حسین قاسمی استاد و پژوهشگر زبان و ادبیات فارسی و نیز اردو در دانشگاه دهلی هند و عضو انجمن پژوهشگران فارسی هند است.
وی پیش از این به پاس خدمات ارزنده اش به زبان و ادب فارسی نشان عالی ریاست جمهوری هند و جایزه غالب دهلوی در حوزه تحقیق ادبی و چندین جایزه ادبی فارسی دیگر را دریافت کرده است.
وی بیش از 150 مقاله به زبانهای فارسی، اردو و انگلیسی در فصلنامه های گوناگون به چاپ رسانده و بیش از 20 عنوان کتاب چاپ شده است
.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612