کد خبر:6653
پ
فاقد تصویر شاخص

تبیین الکافی فی مرآت العقول و الوافی

مجموعه کتاب سي جلدي تبیین الکافی فی مرآت العقول والوافی، حاوی متن شریف کافی با ضبط روات و متن مشکول همراه با شرح علامه محمدباقر مجلسی در مرآت العقول است.

میراث مکتوب – مجموعه کتاب سي جلدي  تبیین الکافی فی مرآت العقول والوافی، حاوی متن شریف کافی با ضبط روات و متن مشکول همراه با شرح علامه محمدباقر مجلسی در مرآت العقول می باشد که با نسخه ها دیده و مصدریابی شده و نیز بعد از آن بیانات علامه فیض کاشانی در کتاب شریف الوافی آنچه متعرض احادیث کافی شده است را انتزاع نموده و بعد از بیان علامه مجلسی، از سوي محقق گرانقدر آقاي بهراد جعفري (از شاگردان استاد مرحوم علي اکبر غفاري)، آورده شده است.

 

طرح این مجموعه ارزشمند، ابتدا با مراجع عظام، حضرات آيات، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله مکارم شیرازی و حضرت آیت الله شبیری زنجانی حفظهم الله، مطرح گرديده و با دعای خیر و تشویق ایشان کار ادامه یافته است.

به نوشته محقق اثر: «تمام خدمات حدیثی که از بعد از وفات مرحوم استاد غفاری روحی فداه از این حقیر به انجام رسیده در زمان حیات آن فقید فرزانه با ایشان مطرح و چون پاسخشان مثبت بود انجام گردیده است».

کتاب تبیین الکافی فی مرآت العقول والوافی، در سي جلد به زبان عربي، از سوي انتشارات اسوه در بهار 1394 نشر يافته است.

منبع: بساتین

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612