کد خبر:12454
پ
ddd

برگزاری کارگاه«تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» در نیمۀ دوم بهمن‌ماه

کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» برگزار می‌شود.

میراث مکتوب – کارگاه آموزشی «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی» به همت گروه فلسفه و کلام شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در ۱۷ بهمن‌‌ماه برگزار می‌شود.

به گفته ایکنا، این کارگاه آموزشی قرار است در مرکز آموزش‌های آزاد تخصصی علوم انسانی به نشانی بزرگراه کردستان، نبش خیابان ۶۴ غربی برگزار ‌شود.

همچنین محورهای این کارگاه آموزشی شامل «آشنایی با نسخ خطی و جایگاه آن در تراث اسلامی»، «نسخه خطی و ممیزهای آن»، «انواع تصحیح و انگیزه‌های آن» و «چگونگی عرضه یک متن تصحیح شده» عنوان شده است.

قرار است در کارگاه «تصحیح نسخ و متون حکمت اسلامی»، حامد ناجی‌اصفهانی، عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان و علی صدرایی‌خویی، متخصص نسخ خطی به تدریس پرداخته و در پایان نیز به شرکت‌کنندگان گواهینامۀ معتبر و مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tam.ihcs.ac.ir مراجعه و یا با شماره ۸۸۶۲۴۴۸۵ تماس برقرار کنند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612