کد خبر:40922
پ
46743-2

اعلام فراخوان همایش «کلیله و دمنه»

فراخوان ارسال آثار و مقالات علمی همایش بین المللی «کلیله و دمنه» از سوی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شد.

میراث مکتوب- فراخوان ارسال آثار و مقالات علمی همایش بین المللی «کلیله و دمنه» از سوی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) و انجمن آثار و مفاخر فرهنگی منتشر شد.

براساس اعلام دبیرخانه این همایش، محورهای این رویداد بین المللی عبارتند از: روابط ایران و هند در بستر کلیله و دمنه، بنیان‌های تربیت جامعه و خانواده در کلیله و دمنه زمینه‌های فکری و تاریخی تألیف و تدوین کلیله و دمنه، تأثیر کلیله و دمنه بر ادبیات سایر ملل،  سیاست اندیشی در کلیله و دمنه، نسخه پژوهی، ترجمه و شرح کلیله و دمنه، حکمت عملی و نظری در کلیله و دمنه، داستان و قصه پردازی در کلیله و دمنه، سبک شناسی و متن پژوهی ادبی و زبانی کلیله و دمنه وکارکرد کلیله و دمنه در دنیای معاصر.

استادان، محققان و پژوهشگران تا 30 شهریورماه فرصت دارند آثار و مقالات علمی خود را از طریق رایانامه‌های: kalila-demna@anjomanasar.ir و kalila-demna@atu.ac.ir به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به نشانی www.anjom.ir مراجعه نمایند.

گفتنی است همایش بین‌المللی «کلیله و دمنه» 14 آبان ماه 1403 برگزار خواهد شد.

همایش کلیله و دمنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612