کد خبر:5195
پ
sovarfalaki

کارگاه آموزشی آشنایی با نجوم و صور فلکی

کارگاه آموزشی «آشنایی با نجوم و صور فلکی» روز یک‌شنبه ۱۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود

میراث مکتوب – کارگاه آموزشی «آشنایی با نجوم و صور فلکی» هم‌زمان با گشایش نمایشگاه «در آینه زمان» (صور فلکی به روایت نسخه‌های خطی مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک) و برگزاری آیین گرامی‌داشت میلاد امام حسین علیه‌السلام در این موقوفه ۷۷ ساله برگزار می‌شود.

نمایشگاه «در آینه زمان» (صور فلکی به روایت نسخه‌های خطی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک)، دربرگیرنده ۲۱ صورت فلکی مربوط به نیم‌کره شمالی از کتاب صور الکواکب عبدالرحمان صوفی است که این نسخه خطی در گنجینه نسخه‌های خطی کتابخانه و موزه ملی ملک نگهداری می‌شود. همزمان با گشایش این نمایشگاه جذاب، یک کارگاه آموزشی در روز یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ از ساعت ۱۴ تا ساعت ۱۶ برای آشنایی علاقه‌مندان و دوستداران با نجوم و صور فلکی برگزار می‌شود.

شرکت در کارگاه آموزشی «آشنایی با نجوم و صور فلکی»، با ثبت نام امکان‌پذیر و حضور در آن رایگان است. علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه می‌توانند با شماره‌های تلفن ۶۶۷۲۶۶۱۳ و ۶۶۷۲۶۶۵۳ داخلی ۱۸۱ (بخش پژوهش و آموزش) تماس بگیرند.

منبع: کتابخانه و موزه ملک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612