کد خبر:1979
پ
ayene-m

کارنامه دوفصلنامه علمی – پژوهشی آینۀ میراث در سالی که گذشت

دوفصلنامۀ علمی ـ پژوهشی آینۀ میراث در سال گذشته موفق به انتشار یک شماره و چاپ پنج ضمیمه شد.

میراث مکتوب – دوفصلنامۀ علمی ـ پژوهشی آینۀ میراث در سال گذشته موفق به انتشار یک شماره و چاپ پنج ضمیمه شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی میراث مکتوب دوفصلنامۀ علمی ـ پژوهشی آینۀ میراث در سال گذشته موفق به انتشار فصلنامۀ شمارۀ ۵۰ خود شد و یک شمارۀ دیگر را نیز در سال جاری در دست انتشار دارد.
همچنین دو فصلنامۀ آینۀ میراث در سال گذشته پنج ضمیمه از جمله تحقیق در کتاب المصادر ابوبکر بستی ، میرتذکره شناختنامۀ میرتقی‌الدین محمد کاشانی» نویسندۀ خلاصه الاشعار به کوشش نفیسه ایرانی ، تاریخچۀ چاپ کتابهای فارسی در شبه قاره، نوشتۀ معین‌الدین عقیل به ترجمۀ عارف نوشاهی، «خجندی نامه» نوشتۀ خورشیدف. عبدالله‌زاده و نعمان ن. نعمت‌اف به ترجمه باقر مظفرزاده و «گزارش گونه‌ای از کیفیت احیاء آثار عبدالقادر مراغی» پژوهش و نگارش سیدعبدالرضا موسوی طبری را منتشر کرده است.
یادآور می‌شود در سال جاری نیز چهار ضمیمه در مرحلۀ آماده سازی است که بیش از ۷۰ درصد آنها آماده شده است که از میان آن‌ها می‌توان به مجموعه مقالات خاقانی، مجموعه مقالات ، پژوهشی در شیوۀ تصحیح تفسیر نسفی و عهدنامه مالک اشتر اشاره کرد.
همچنین تعداد ۸۰ مقاله سال گذشته به نشریۀ آینۀ میراث ارسال شد که ۱۴ مقاله از سوی شورای تحریریه مورد موافقت قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612