کد خبر:3021
پ
miras2-m

پرفروش‌ترین آثار میراث مکتوب در نمایشگاه کتاب

دیوان مُنجیک ترمذی ، ساختار معنایی مثنوی معنوی، ترجمه اناجیل اربعه، کاغذ در زندگی و فرهنگ ایرانی و نسخه شناخت پرفروش ترین آثار مرکز پژوهشی میراث مکتوب در نمایشگاه کتاب بودند.

میراث مکتوب – مدیر فروش مرکز پژوهشی میراث مکتوب از آثاری چون دیوان مُنجیک ترمذی، ساختار معنایی مثنوی معنوی، ترجمه اناجیل اربعه، کاغذ در زندگی و فرهنگ ایرانی و نسخه شناخت به عنوان آثار پرفروش مرکز پژوهشی میراث مکتوب در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی میراث مکتوب، سید مهدی جهرمی با اشاره به استقبال مخاطبان از غرفه مرکز پژوهشی میراث مکتوب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: استقبال مردم از نمایشگاه کتاب هرساله بسیار زیاد است و استقبال خوبی از آثار میراث مکتوب دارند، اما مشکلاتی مانند کمبود فضای غرفه این مرکز در نمایشگاه سبب شد تا آن طور که شایسته بود پاسخگوی مراجعان نباشیم.
وی افزود: متأسفانه در این دوره از نمایشگاه، کتابخانه‌ها و دانشگاه‌ها که مشتریان نمایشگاه هستند به علت کمبود بودجه نتوانستند خرید کنند.
جهرمی با بیان اینکه حوزۀ فرهنگ، حوزۀ مظلومی در کشور است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره درباره توجه به حوزۀ فرهنگ تذکر می‌دهند، اما این حوزه کمافی‌السابق همچنان در مظلومیت به سر می‌برد و بی‌صدا به کار خود ادامه می دهد.
مدیر فروش مرکز پژوهشی میراث مکتوب از آثاری چون دیوان مُنجیک ترمذی به تصحیح احسان شواربی مقدم، ساختار معنایی مثنوی معنوی نوشتۀ سید سلمان صفوی به ترجمۀ مهوش السادات علوی، ترجمه اناجیل اربعه، کاغذ در زندگی و فرهنگ ایرانی تألیف زندیاد دکتر ایرج افشار و نسخه شناخت به کوشش علی صفری آق‌قلعه به عنوان آثار پرفروش این مؤسسه در نمایشگاه کتاب بیست و ششم کتاب نام برده و گفت: الافق المبین تحقیق حامد ناجی اصفهانی، مجموعه رشیدیه و مفتاح التفاسیر به مقدمه و تصحیح دکتر هاشم رجب‌زاده از آثاری بودند که برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شدند.
مرکز پژوهشی میراث مکتوب، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیش از ۹۰ عنوان کتاب حضور یافت که از این تعداد ۱۲ عنوان چاپ جدید بود.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۱ اردی‌بهشت در مصلای بزرگ تهران آغاز به کار کرد و غرفه میراث در راهروی ششم شبستان میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان و دوست داران متون کهن ایرانی اسلامی بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612