کد خبر:16970
پ
D986D8B4D8B3D8AA20155

نشست رونمایی «الأصول و الجُمل فی مهمّات العِلم و العَمل» برگزار می‌شود

در یکصد و پنجاه و پنجمین نشست مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب کتاب «الأصول و الجُمل فی مهمّات العِلم و العَمل» رونمایی و معرفی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، یکصد و پنجاه و پنجمین نشست از سلسله نشست‌های این مؤسسه، که با همکاری وبینار بهشتی برگزار خواهد شد، به رونمایی و معرفی کتاب «شرح الأصول و الجُمل فی مهمّات العِلم و العَمل» اختصاص خواهد داشت.

کتاب «الأصول و الجُمل فی مهمّات العِلم و العَمل» شرح الاشارات و التنبیهات لابن سینا تألیف ابن‌کمُّونه عزّالدوله سعد بن منصور البغدادی، با تعلیقات شرف‌الدین محمد بن مسعود بن محمد المسعودی و علی عابد شاهرودی است که با تصحیح و تحقیق محمد ملکی (جلال‌الدین) و مرضیه نوری‌صفت (نورا) از سوی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب چاپ و منتشر شده است.

در نشست رونمایی از این کتاب، محمدجواد اسماعیلی، عضو هیئت علمی مؤسسۀ پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، محمد سوری، عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، و محمد ملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب و مصحح اثر، سخن خواهند گفت.

نشست «رونمایی و معرفی کتاب الأصول و الجُمل فی مهمّات العِلم و العَمل» ساعت 18:15 تا 20 روز دوشنبه 25 مرداد‌ماه 1400 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در ساعتِ جلسه با کلیک روی لینکِ زیر، به این وبینار وارد شوند.

http://www.sbu.ac.ir/web/webinar

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612