کد خبر:2578
پ
Miraselmi1-m

نخستین شمارۀ میراث علمی اسلام و ایران

اولین شمارۀ دوفصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران- ویژۀ تاریخ علوم و فناوری دورۀ اسلامی (بهار و تابستان ۱۳۹۱) به مدیر مسئولی دکتر اکبر ایرانی و سردبیری دکتر محمد باقری چاپ و منتشر شد.

میراث مکتوب- به گزارش روابط عمومی میراث مکتوب، اولین شمارۀ دوفصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران- ویژۀ تاریخ علوم و فناوری دورۀ اسلامی (بهار و تابستان ۱۳۹۱) به مدیر مسئولی دکتر اکبر ایرانی و سردبیری دکتر محمد باقری چاپ و منتشر شد.

میراث علمی اسلام و ایران، سومین نشریۀ میراث مکتوب است. دوفصلنامه آینه میراث اولین نشریه میراث مکتوب است که تاکنون ۵۰ شماره آن به همراه ۲۷ شماره ضمیمه منتشر شده است. دیگر نشریه میراث مکتوب، گزارش میراث است که ۵۱ شماره به همراه ۲ ضمیمه ( ضمیمه اول ویژه بزرگداشت استاد افشار و ویژه نامه دوم کتابسازی و انتحال) از آن چاپ و منتشر شده و اکنون ضمیمه ۳ آن ( ویژه نقد متون) روی سایت مرکز گذاشته می شود.

دو فصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران ویژۀ پژوهشهای تاریخ علم و فناوری در دورۀ اسلامی است تا با ارائۀ گزارشها، مقالات و تحقیقات انجام شده، سهم ایران و اسلام را در گسترۀ دانش بشری و تأثیراتی که تا قرون اخیر بر آن به جای گذاشته بازنمایاند.

اولین شماره نشریه روز دوشنبه ۲۵ دیماه رونمایی شد. فهرست مقالات نخستین شماره دوفصلنامۀ میراث علمی اسلام و ایران را اینجا ببینید.

علاقمندان می توانند برای تهیه این نشریه به واحد فروش مرکز واقع در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، ساختمان فروردین، شماره ۱۱۸۲، طبقه سوم مراجعه نمایند یا از طریق سایت فروش مرکز آن را تهیه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612