کد خبر:5098
پ
mirasnamayeshgah-m

میراث مکتوب در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

مرکز پژوهشی میراث مکتوب در بیست و هفتمین دورۀ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزۀ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران است

میراث مکتوب – مرکز پژوهشی میراث مکتوب در بیست و هفتمین دورۀ نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، که از دهم تا بیستم اردیبهشت برگزار می شود، میزبان استادان، پژوهشگران و علاقه مندان حوزۀ فرهنگ و تمدن اسلام و ایران است.

این مرکز در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۷۵ عنوان کتاب از آثاری را که طی سال های ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۳ منتشر کرده است، ارائه خواهد کرد.

محل غرفۀ مرکز پژوهشی میراث مکتوب در این دوره از نمایشگاه در شبستان اصلی مصلی، راهروی ۲۸، غرفۀ ۱۵ است.

یادآور می‌شود این مرکز نشست رونمایی از مثنوی معنوی دوره چهارجلدی آخرین تصحیح رینولد .ا. نیکلسون، و مقابلۀ مجدد با نسخۀ قونیه، تصحیح مجدد و ترجمه زنده یاد استاد حسن لاهوتی را نیز در روز ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۴۵ همزمان با روز «اسناد ملی و میراث مکتوب» در سرای اهل قلم بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار خواهد کرد.

برای اطلاع از آثار ارائه شده در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (۴ سال اخیر) بر روی فایل پایین کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612