کد خبر:6150
پ
فاقد تصویر شاخص

مقالات برگزیده میراث مکتوب در یازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب

میراث مکتوب – یازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب عصر امروز ( 14 دی) با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد. در این دوره از جشنواره نقد کتاب، 563 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از آن میان، 98 مقاله به مرحلۀ دوم داوری‌ راه یافت. همچنین در این دوره، 258 مجله و […]

میراث مکتوب – یازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب عصر امروز ( 14 دی) با تقدیر از مقالات برتر به کار خود پایان داد.


در این دوره از جشنواره نقد کتاب، 563 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از آن میان، 98 مقاله به مرحلۀ دوم داوری‌ راه یافت. همچنین در این دوره، 258 مجله و نشریه به‌صورت درخواستی، در سطوح مختلف دریافت شد.


عناوین مقالات برگزیدۀ نشریات میراث مرکز پژوهشی مکتوب


در این جشنواره، مقالات تکمله و استدراکاتی بر «فهرست دستنویس­های فارسی کتابخانۀ ایاصوفیا» نوشتۀ علی صفری آق­قلعه که در شمارۀ 56 و 57 دوماهنامۀ تخصصی گزارش میراث منتشر شده است در حوزۀ میراث پژوهی و «نگاهی به ذخیرۀ خوارزمشاهی چاپ فرهنگستان علوم پزشکی (ضمیمۀ 31 دوفصلنامۀ علمی – پژوهشی آینۀ میراث)» تألیف گلپر نصری در حوزۀ علوم و فنون حائز رتبۀ برگزیده شدند.


یازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب به کوشش مؤسسۀ خانۀ کتاب برگزار شد و دبیری علمی این دوره از این جشنواره را محمدحسین ساکت بر عهده داشت.


مرکز پژوهشی میراث مکتوب کسب این موفقیت را به جناب آقای علی صفری آق­قلعه، نسخه­شناس، پژوهشگر و از همکاران علمی این مرکز و سرکار خانم گلپر نصری تبریک می گوید.  


اسامی برگزیدگان یازدهمین دورۀ جشنوارۀ نقد کتاب را اینجا ببینید.


 


 


 


 


تقدیرنامۀ این همایش به خط استاد غلامحسین امیرخانی


 



 



 


 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612