کد خبر:12493
پ
photo_2019-01-20_18-47-17

سلسله نشستهای شناخت انواع کاغذ در نسخه‌های خطی با حضور سیدعبدالله انوار

این سلسله نشستها با عنوان «شناخت انواع کاغذ در نسخه‌های خطی» در کتابخانه و موزۀ ملی ملک برگزار می‌شود.

میراث مکتوب – «سیدعبدالله انوار»، کتاب‌شناس و نسخه‌شناس برجسته، قرار است در دو نشست پژوهشی و دو کارگاه آموزشی دربارۀ «شناخت انواع کاغذ در نسخه‌های خطی» آموزه‌های خود را به علاقه‌مندان ارائه دهد.  

به گفتۀ روابط عمومی کتابخانه و موزۀ ملی ملک، این نشست‌ها در تاریخ‌های 4، 11، 18 و 25 بهمن 1397 برگزار خواهد شد و نخستین جلسۀ آن در روز پنج‌شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۷ خورشیدی از ساعت ۱۴ در کتابخانه و موزۀ ملی ملک برگزار می‌شود.

در همین ارتباط نیز، روابط عمومی موزۀ ملی ملک از دوستداران فرهنگ و تمدن اسلامی- ایرانی دعوت کرده تا با حضور در نخستین کارگاه آموزشی از سلسله نشست‌های علوم و فنون در ایرانِ دوران اسلامی با انواع کاغذ در نسخه‌های خطی بیشتر آشنا شوند.

نام‌نویسی برای شرکت در این نشست‌ها از روز سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ و از طریق شماره تماس ۶۶۷۰۰۸۷۸ (بخش پژوهش و آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک) امکان پذیر خواهد بود.

نام‌نویسی از روز سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ و از طریق شماره تماس ۶۶۷۰۰۸۷۸ (بخش پژوهش و آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک) امکان پذیر خواهد بود.

لازم به ذکر است که کتابخانه و موزۀ ملی ملک در محوطۀ تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» واقع شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612