کد خبر:2619
پ
Jafarian-Rajabi-m

تودیع رسول جعفریان و معارفه محمد رجبی

مراسم تودیع دکتر رسول جعفریان رئیس سابق کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و معارفه دکتر محمد رجبی رئیس جدید برگزار می شود

میراث مکتوب- مراسم تودیع دکتر رسول جعفریان رئیس سابق کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی و معارفه دکتر محمد رجبی رئیس جدید برگزار می شود.
حسن صفیاری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: مراسم تودیع حجت الاسلام جعفریان و معارفه رئیس جدید کتابخانه مجلس در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ساعت ۱۴:۳۰ در سالن شهید مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.
این مراسم با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس، رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها، پژوهشگران، دانشجویان و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

متن پیام دکتر علی لاریجانی به دکتر محمد رجبی به شرح ذیل است:

جناب آقای محمد رجبی

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های علمی و فرهنگی و همچنین سوابق مدیریتی در کتابخانه ملی و کتابخانه مجلس، به موجب این حکم به سمت رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.
انتظار دارم ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود و با به ‌کارگیری نیروهای کارآمد، متعهد، متخصص و استفاده از نظرات کارشناسانه صاحب‌نظران و فرهیختگان، همچنین ارتباط نزدیک با مراکز علمی، فرهنگی و انتشاراتی، توسعه همکاری بین کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز اسنادی در تقویت گنجینه‌های این مرکز مهم، به‌خصوص در زمینه نسخ خطی تلاش نموده و بر تداوم این رونق بیفزایید.
از خداوند متعال توفیق جنابعالی و همکاران را خواستارم.
علی لاریجانی

منبع : سایت کتابخانه مجلس شورای اسلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612