کد خبر:3305
پ
mojtabaei-s-Copy-2

برگزاری سومین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی

سومین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی عضو شورای عالی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی, برگزار می‌شود

میراث مکتوب – سومین دوره جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی عضو شورای عالی مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی, برگزار می‌شود.
سومین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی عضو شورای عالی مرکز دایره المعارف بزرگ اسلامی برگزار می شود.
هر ساله به بهترین پایان‌نامه‌ دوره‌ دکتری در زمینه‌ ادیان و عرفان و ادبیات کلاسیک فارسی و با هدف ارتقاء علمی و تشویق دانشجویان دوره‌ی دکتری در رشته‌های مذکور، جایزه‌ی دکتر فتح‌الله مجتبایی اهدا می‌شود.
دانشجویان دوره‌ی دکتری که در سال ۱۳۹۱ از پایان‌نامه‌ی خود دفاع کرده‌اند می‌توانند یک نسخه از پایان‌نامه‌ی خود را تا پایان مرداد به دبیرخانه‌ی این جایزه واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم، مرکز فرهنگی شهرکتاب ارسال کنند. پس از بررسی هیات داوران که از برجسته‌ترین صاحب‌نظران و استادان رشته‌های ادیان و عرفان و ادبیات فارسی هستند، در دی ماه ۱۳۹۲ پایان‌نامه‌ی برگزیده معرفی، و جوایز مادی و معنوی به برگزیده اهدا می‌شود.
دکتر مجتبایی عضو شورای عالی علمی مرکز دایره‌المعارف بزرگ اسلامی است که دی ماه ۱۳۸۹ در مراسم بزرگداشت خود در شهرکتاب، پیشنهاد برگزاری جایزه‌ای را در حوزه‌ی فرهنگ و ادب ایران داد. تاکنون سمیرا بامشکی، علیرضا اسدی و محمدرضا عدلی این جایزه را از آن خود کرده‌اند.

منبع: دایره المعارف بزرگ اسلامی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612