کد خبر:6416
پ
tarvij

برگزاری دهمین همایش بین‌المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی

دهمین همایش بین‌المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی فراخوان برگزاری خود در سال ۹۴ را منتشر کرد.

میراث مکتوب –  دهمین همایش بین‌المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی فراخوان برگزاری خود در سال ۹۴ را منتشر کرد.

دهمین همایش بین‌المللی ترویج زبان و ادبیات فارسی با حمایت انجمن ترویج زبان و ادبیات فارسی و با همکاری دانشگاه علیگر و گواهی آسات ایلام هند در شهریور ماه ۹۴ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

این همایش موضوعاتی مانند نقش زبان فارسی در وحدت ملی ایران، تاریخ ادبیات و سبک شناسی، گویش های زبان فارسی، عناصر زیبایی شناسی زبان فارسی، ادبیات معاصر، ادبیات انقلاب و پایداری، ادبیات داستان و کودک و نوجوان، شیوه‌های ارتقای زبان فارسی به عنوان زبان علم در جهان، ارتقاء شیوه های آموزش زبان فارسی، جایگاه زبان فارسی و ایرانی شناسی خارج از مرزها، تاثیرپذیری زبان فارسی از فرهنگ اسلامی، شیوه‌های آموزش مجازی زبان فارسی، ادبیات آئینی، زبان فارسی و تشیع و سایر موضوعات در مورد مورد زبان فارسی را شامل می‌شود.

همچنین در حاشیه این مراسم شب شعر بزرگ با موضوع زبان و ادبیات فارسی و نیز نشستی تخصصی با حضور سردبیران مجلات علمی و تخصصی و پژوهشی در زمینه زبان فارسی برگزار می شود.

مهلت ارسال چکیده مقاله برای شرکت در این همایش ۳۱ خرداد ماه ۹۴ اعلام شده و همایش نیز از چهارم تا ششم شهریور ماه در اردبیل برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612