کد خبر:12518
پ
photo_2019-02-02_11-28-34_0

بررسی چهار دهه کتابخانه، موزه و وقف پس از انقلاب در موزۀ ملی ملک

نشست «چهار دهه کتابخانه، موزه و وقف در ایران پس از انقلاب اسلامی» در کتابخانه و موزۀ ملی ملک برگزار می‌شود.

میراث مکتوب – نشست «چهار دهه کتابخانه، موزه و وقف در ایران پس از انقلاب اسلامی» با سخنرانی کارشناسان برجسته در سه حوزۀ کتابخانه، موزه و وقف هم‌زمان با چهلمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی در کتابخانه و موزۀ ملی ملک برگزار می‌شود.

به گفتۀ روابط عمومی موسسۀ کتابخانه و موزۀ ملی ملک، در این نشست پژوهشی قرار است اساتید مطرحی شامل غلامرضا امیرخانی، سیداحمد محیط طباطبایی و عمادالدین شیخ الحکمایی دربارۀ دگرگونی‌ها و پیشرفت‌های ایران در گستره‌های یادشده در چهار دهۀ گذشته سخنرانی کنند.

روابط عمومی کتابخانه و موزۀ ملی ملک برگزاری نشست «چهار دهه کتابخانه، موزه و وقف در ایران پس از انقلاب اسلامی» را در روز چهارشنبه 17 بهمن 1397 خورشیدی از ساعت 14 و در محل کتابخانه و موزۀ ملی ملک عنوان کرده است.

لازم به ذکر است که کتابخانه و موزۀ ملی ملک، نخستین موزۀ وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانۀ بزرگ کشور در گسترۀ نسخه‌های خطی است و دارای بیش از 19 هزار عنوان نسخه و رسالۀ خطی در زمینه‌های گوناگون فرهنگ، هنر، تاریخ، دین، دانش‌ها و علوم اسلامی- ایرانی و بیش از یکصد هزار اثر تاریخی در زمینه‌های گوناگون از سه هزار سال پیش تاکنون است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612