کد خبر:2955
پ
۲

انتشار ۲۵۰ عنوان کتاب (۳۰۰ جلد)؛ حاصل ۲۰ سال کوشش میراث مکتوب

مرکز پژوهشی میراث مکتوب از دیماه سال ۱۳۷۲ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۲، ۲۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده است.

میراث مکتوب – مرکز پژوهشی میراث مکتوب از دیماه سال ۱۳۷۲ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۲، ۲۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده است.
به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهشی میراث مکتوب، فرائد الفواید، فواید راه‌آهن، جغرافیای نیمروز، آثار احمدی، دیوان حزین لاهیجی، تسلیه العباد، فیض الدموع، قاموس البحرین، الجماهر فی الجواهر، نبراس الضیاء تسوا السواء، بخشی از تفسیر کهن به فارسی و … از جمله آثار اولیۀ مرکز پژوهشی میراث مکتوب هستند که در سال ۱۳۷۴ به چاپ رسیده است.
همچنین بیش از ۸۰ عنوان از آثار منتشر شده به کوشش این مرکز موفق به کسب جایزه‌های متعدد در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی شده‌اند که از آن میان می‌توان به کتاب شرح دیوان منسوب به امام علی (ع)، شرح اخبار، ابیات و امثال عربی، کلیله و دمنه، هفت دیوان محتشم کاشانی، مجالس جهانگیری، خزائن الانوار و معادن الانوار، تحفه العراقین، دیوان منجیک و محک خسروی اشاره کرد که جوایزی را از جشنواره هایی همچون حامیان نسخ خطی، کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، کتاب فصل، جشنواره فارابی، جشنواره شعر فجر و جایزه ادبی پروین اعتصامی از آن خود کرده اند.
مرکز پژوهشی میراث مکتوب همچنین چند کتاب از جمله مفتاح التفاسیر از مجموعۀ رشیدیه و بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب را برای نمایشگاه کتاب عرضه خواهد کرد.
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612