کد خبر:11486
پ
ala2

اعتلای تولید و انتشار دانش تخصصی امر خیر تسریع می‌شود

با امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک بین بنیاد خیریه راهبری آلاء و مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، روند تولید و انتشار دانش تخصصی در حوزۀ امر خیر با همکاری مشترک دو مجموعه تسریع می‌شود.

میراث مکتوب – با امضاء تفاهمنامه همکاری مشترک بین بنیاد خیریه راهبری آلاء و مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، روند تولید و انتشار دانش تخصصی در حوزۀ امر خیر با همکاری مشترک دو مجموعه تسریع می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، بنیاد خیریه راهبری آلاء با توجه به اسناد بالادستی خود و همچنین رسالت تعریف شده این نهاد خیریه از حدود 5 سال قبل با رونمایی از سند خیرماندگار به صورت جدی در حوزۀ تولید دانش در زمینه امر خیر ورود پیدا کرده و تاکنون گام‌های موثری در این زمینه از جمله برگزاری نشست‌های تخصصی خیرماندگار، همایش ملی خیرماندگار، تهیه، تولید و ترجمه چندین جلد کتاب تخصصی امر خیر را برداشته است.
بر اساس این گزارش بنیاد خیریه راهبری آلاء طی تفاهمنامه‌ای مشترک با مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در حوزه های تولید و انتشار پژوهش‌هایی در موضوع امور خیر مرتبط با اهداف طرفین در قالب کتاب و نشریه و برگزاری نشست‌ها و همایش‌های تخصصی در حوزۀ مطالعات امور خیر وقف تلاش دارد در مسیر اعتلای فرهنگ خیر و نیکوکار در کشور گام‌های موثری بردارد.
لازم به ذکر است مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب به صورت ویژه در حوزۀ تصحیح نسخه های خطی فارسی و عربی و تحقیق در متون، پژوهشهای متن شناسی، نسخه شناسی و فهرست نویسی، میراث های مشترك ایران و حوزۀ ایران فرهنگی، و تاریخ علم فعالیت می‌کند
.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612