کد خبر:1714
پ
wadod

آشنایی با مرکز ودود للمخطوطات

مرکز نسخه های خطی ودود از جمله مراکزی است که به صورت رایگان خدماتی را به پژوهشگران و محققان حوزه میراث مکتوب اسلامی ارائه می کند.

میراث مکتوب- مرکز نسخه‌های خطی ودود از جمله مراکزی است که به صورت رایگان خدماتی را به پژوهشگران و محققان حوزه میراث مکتوب اسلامی ارائه می کند. هدف این مرکز فراهم آوری نیازهای پژوهشی محققان است و در این راستا چنانچه محققی به نسخه خطی نیاز داشته باشد، در حد توان و بدون هیچ گونه هزینه ای تصویری از آن برای وی تهیه می کند.
این مرکز نسخه هایی را در زمینه های مختلف علوم اسلامی همچون کلام و عقاید، تفسیر، علوم قرآنی، حدیث، تفسیر، تاریخ، فقه، ادبیات، شعر و… را از کتابخانه های مختلف سراسر دنیا فراهم آورده و بر روی پایگاه اینترنتی خود قرار داده است و کاربران می توانند با مراجعه به نشانی www.wadod.com این نسخه ها را مشاهده و یا دریافت کنند.
این مرکز علاوه بر نسخه های خطی شماری از فهرست‌های نسخ خطی، مجلات، و کتاب های چاپی گوناگون را نیز در پایگاه خود قرار داده است و تمامی آنها قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب
تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ابوریحان و خیابان دانشگاه، شمارۀ 1182 (ساختمان فروردین)، طبقۀ دوم، واحد 8 ، روابط عمومی مؤسسه پژوهی میراث مکتوب؛ صندوق پستی: 569-13185
02166490612