- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

یادوارۀ نظامی گنجوی در فضای مجازی

کتابخانه و موزه ملی ملک برنامه «گنج نظامی» یادواره نظامی گنجوی شاعر و داستان‌سرای پارسی‌گوی سده ششم هجری را با همکاری بنیاد سعدی برگزار می‌کند.

برنامه «گنج نظامی» یادواره نظامی گنجوی با سه رخداد و برنامه ویژه نمایشگاهی و نشست علمی و تخصصی از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه سوم تا پنجم آبان 1400 خورشیدی به شیوه مجازی با همکاری بنیاد سعدی، به میزبانی دوستداران فرهنگ و ادب می‌نشیند.

«نمایشگاه مجازی گنج نظامی» نخستین برنامه از این رویداد ویژه خواهد بود که امروز دوشنبه 3 آبان 1400 در صفحه‌های رسمی اینستاگرام موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «malek_museum_library» و بنیاد سعدی «saadifoundation» به نمایش درمی‌آید.

«نمایشگاه مجازی خمسه نظامی» دومین برنامه از این مجموعه است که در روز سه‌شنبه 4 آبان 1400 خورشیدی در فضای اینستاگرام هر دو نهاد پیش روی دوستداران فرهنگ و ادب جای می‌گیرد.

«نشست معرفی نسخه‌های خطی» سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های «گنج نظامی» یادواره نظامی گنجوی است که به شیوه مجازی در روز چهارشنبه 5 آبان 1400 با گفت‌وگو و سخنرانی نوشاد رکنی رییس اداره اطلاعات فرهنگی و حفاظت فنی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و زینب کوشکی کارشناس معاونت امور بین‌الملل بنیاد سعدی به میزبانی بینندگان می‌نشیند.

 

 

[1]
[2]