- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

نرم افزار کتابخانه میراث مکتوب تولید شد

میراث مکتوب – نرم افزار «کتابخانۀ میراث مکتوب» با همکاری مرکز پژوهشی میراث مکتوب و مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور)، تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این نرم ­افزار شامل متن 201 عنوان (231 جلد) از آثار این مرکز در موضوعاتی همچون زبان و ادبیات فارسی و عربی، علوم و معارف اسلامی، علوم و فنون، تاریخ و جغرافیا، نسخه ­برگردان­ها، متن ­پژوهی و نسخه­ شناسی، کتابشناسی، فهرست نسخه­ های خطی، ارج­نامه ­ها، جشن­ نامه ­ها و … می­ باشد.

همچنین امکان مشاهده متن اصلی کتاب، جستجو در بیش از ۶۸۰۰۰ عنوان باب و سرفصل كتب از طریق فهرست گزینشی، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت‌ نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، یادداشت‌ برداری، ذخیره‌ سازی، ویرایش و چاپ متن از جمله قابلیت‌های پژوهشی است که  نرم افزار کتابخانۀ میراث مکتوب در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

مرکز پژوهشی میراث مکتوب تاکنون 290 عنوان کتاب در 351 جلد منتشر کرده است.
علاقه مندان برای تهیۀ آثار ، منشورات و مجلات مرکز (آینه میراث، گزارش میراث و میراث علمی) می توانند با شمارۀ 66957889 و با دورنگار 66957889 واحد توزیع و فروش و یا با نشانی الکترونیک  forooshmiras@gmail.com [1] یا order@mirasmaktoob.ir [2] تماس بگیرند.

بهای این نرم افزار 500000 ریال است. 

فهرست کتابهای مرکز پژوهشی میراث مکتوب در این نرم افزار را اینجا [3] مشاهده کنید.

[4]
[5]