- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

مجله libri برای جایزه بهترین مقاله دانشجویی فراخوان مقاله داد

میراث مکتوب – مجله بین المللی کتابخانه ها و خدمات اطلاع رسانی، برای بهترین مقاله دانشجویی فراخوان مقاله داد.

از سال ۱۹۵۰، با انتشار ۶۳ جلد از مجله «libri، مجله بین المللی کتابخانه‌ها و خدمات اطلاع رسانی»، در بین مجلات علمی در جهان کتابخانه های بین المللی، به عنوان یک رهبر ایفای نقش کرده است.

بخشی از استراتژی این مجله، برای ادامه حیات به عنوان یکی از مجلات برتر در حوزه کتابخانه، فراخوان «بهترین مقاله دانشجویی سال ۲۰۱۴» است.

بر این اساس از دانشجویان، در تمامی مقاطع برای ارسال مقاله دعوت به عمل آمده است. گفتنی است برای این مسابقه قالب موضوعی مشخصی عنوان نشده است.

مقالات ارسالی باید به زبان انگلیسی و حاوی تقریبا ۵۰۰۰ واژه باشد. آخرین مهلت ارسال آثار نیز ۳۰ ژوئن ۲۰۱۴ برابر با ۹ تیر ۱۳۹۳ است.

مقاله برتر، توسط پنلی متشکل از اعضای برگزیده هیأت تحریریه، هیأت مشاوره، و سایر متخصصان بین المللی، انتخاب خواهد شد. مقالات ارسالی بر اساس معیار های زیر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت:

اصالت و ابتکار در فکر و مشاهده، عمق تحقیق و دانش، حالت مناسب بیان مسائل، خوانندگان بین المللی مجله.

مقاله مورد نظر در شماره ۲۰۱۴:۴ منتشر خواهد شد. از نویسنده مقاله منتخب با جایزه ای به ارزش ۵۰۰ یورو تقدیر به عمل خواهد آمد، بعلاوه اشتراک نشریه libri برای سال ۲۰۱۵ از مزایای دیگر خواهد بود. در صورت کیفیت بالای مقالات ارسالی برای مسابقه، به بعضی مقالات لوح تقدیر اختصاص خواهد یافت و نویسندگان اشتراک نشریه libri را برای سال ۲۰۱۵ دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، دست نوشته ها باید به آدرس http://mc.manuscriptcentral.com/libri [1] ارسال شود. هنگام ارسال مقاله برای جایزه بهترین مقاله دانشجویی از منوی کشویی «manuscript type» گزینه «library student award» را انتخاب کنید. دستورالعمل چگونگی نحوه نگارش از طریق سایت مجله در دسترس است.

لازم به توضیح است، مقالات ارسالی باید حاوی برگه ای در برگیرنده اطلاعات ذیل باشد:

•نام مؤسسه ای که دانشجو در حال حاضر مشغول به تحصیل است. ( یا در گذشته)
•تاریخ شروع تحصیل و ثبت نام؛
•تاریخ نگارش مقاله و اینکه برای چه درسی یا دوره‌ای فراهم شده بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مجله libri [2] مراجعه نمایند.

[3]
[4]