- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

سپاس از مدیری کاردان و با شهامت

میراث مکتوب-دکتر اکبر ایرانی: بی شک خدمات ارزشمند جناب عالی، همراه با الگوسازی، ساختارشکنی، تولید علم بیشتر، کمک و حمایت از پژوهشگران جوان و ده ها فعالیت ستودنی دیگر، در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود.

مراسم تودیع دکتر رسول جعفریان رئیس سابق و معارفه دکتر محمد رجبی رئیس جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی امروز ۱۸ دیماه ۱۳۹۱ در کتابخانه مجلس برگزار شد.
در این مراسم که با حضور اساتید، دانشجویان و پژوهشگران برگزار گردید، دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، موسوی بجنوردی رئیس مرکز دائره المعارف بزرگ اسلامی، حجت الاسلام مهدوی راد عضو هیأت امناء کتابخانه، دکتر رسول جعفریان، رئیس پیشین و دکتر محمد رجبی رئیس جدید کتابخانه برگزار گردید.

دکتر اکبر ایرانی – مدیرعامل مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب نیز به پاس خدمات دلسوزانه دکتر رسول جعفریان لوح تقدیری را به ایشان تقدیم کردند که متن آن را در زیر می خواهید:

جناب آقای حجه الاسلام رسول جعفریان
استاد محترم گروه تاریخ دانشگاه تهران
جلوه های تابناک فضیلت و دانایی هماره در تاریخ ایران اسلامی، در شمار چشم، هزاران بیش بوده اند و در دیده خرد نیز هزاران بیش.
باید اذعان کرد که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، اغلب، اوضاع و احوال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور، برای ظهور و بروز استعدادهای درخشان فراهم بوده، لیکن کمتر دیده شده که فرد فریدی، کلید مدیریت یک سازمان فرهنگی را به دست گیرد و مدل های بسته و مصلحتی پیشین را فرو گذاشته و الگوی نوینی در اجرای طرح های فرهنگی ارائه کند، بی شک خدمات ارزشمند جناب عالی، همراه با الگوسازی، ساختارشکنی، تولید علم بیشتر، کمک و حمایت از پژوهشگران جوان و ده ها فعالیت ستودنی دیگر، در تاریخ ایران ماندگار، و پژوهش های تاریخی سودمند و نیز کتب و آثار ارزشمند شما، بهترین یادگار برای جامعه علمی کشور است.
از خداوند متعال برای آن جناب توفیقات بیشتر خواهانیم و از او مسئلت داریم که امثال شما، مدیرانی لایق، کاردان و با شهامت به جامعه علمی کشور ارزانی دارد.

اکبر ایرانی
مدیرعامل مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب

[1]
[2]