- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

هشتادمین محفل ماهانۀ میراث مکتوب

به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، امروز چهارشنبه، 25 خردادماه 1401، هشتادمین محفل ماهانه و دوستانۀ مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، موسوم به شوق دیدار، با حضور جمعی از اساتید و دوستداران فرهنگ ایران‌زمین، در سالن کتابخانۀ این مؤسسه برگزار شد.

در این جلسه دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مؤسسۀ میراث مکتوب، پس از خوشامدگویی به حاضران، به ارائۀ گزارشی از فعالیت‌های مؤسسه در ماه‌های اخیر پرداخت و در ادامه کلیپی با موضوع یاران میراث مکتوب درگذشته در سال‌های اخیر پخش شد.

پس از آن دکتر ایرانی با اشاره به کسالت دکتر مهدوی دامغانی به بیان مطالبی دربارۀ ایشان پرداخت و سپس از آثار برگزیده و شایستۀ تقدیر شناخته شدۀ مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در جایزۀ کتاب سال اخیر یاد کرد.

همچنین دکتر ایرانی با اشاره به معرفی شدن سال‌های 23-2022 از سوی یونسکو به نام ابوریحان بیرونی، به برخی برنامه‌های مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در همین راستا اشاره کرد.

بیان مطالبی از سوی دکتر مهدی محقق دربارۀ فعالیت‌های مؤسسۀ میراث مکتوب، پخش کلیپی دربارۀ آثار منتشرشده از سوی مؤسسه در سال گذشته و دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در سال 1400، شعرخوانی مرتضی امیری اسفندقه و محمدحسین باتمان غلیچ و معرفی چند کتاب تازه به چاپ رسیده دیگر بخش‌های نشست امروز بود.

[1]
[2]