- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

به یاد دکتر جمشیدنژاد اول در اولین سالروز درگذشت ایشان

میراث مکتوب- یکصد و شصت و سومین نشست مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب در نخستین سالگرد درگذشت دکتر غلامرضا جمشیدنژاد اول، به یاد این پژوهشگر متون تاریخی و مشاور علمی مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب برگزار شد.

در این نشست که با همکاری سازمان اسناد و کتابخانۀ ملی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از ترجمۀ مرحوم جمشیدنژاد اول از کتاب «غایه البادی فی شرح المبادی» نیز رونمایی شد.

بخشی از این نشست به صورت حضوری و با سخنرانی دکتر اکبر ایرانی، مدیرعامل مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب، دکتر حسین معصومی همدانی، استاد تاریخ علم و عضو پیوستۀ فرهنگستان زبان و ادب فارسی، و دکتر مجدالدین کیوانی، سردبیر دوفصلنامۀ علمی پژوهشی آینۀ میراث و عضو شورای علمی دائرهالمعارف بزرگ اسلامی، برگزار شد.

همچنین سخنرانی‌های سید علی آل داود، حقوقدان، مصحح و پژوهشگر متون، محمدابراهیم ذاکر، دندانپزشک، مصحح نسخ خطی پزشکی، سید محمد طباطبایی بهبهانی (منصور)، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، یونس کرامتی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، در قالب این نشست به صورت فایل‌های ضبط شده در اینستاگرام مؤسسۀ پژوهشی میراث مکتوب به نشانی  @mirasmaktoob و نیز در آپارات مؤسسه به نشانی https://www.aparat.com/MirasMaktoob [1] بارگذاری شد.

[2]
[3]
[4]
[5]
[6]
[7]
[8]
[9]
[10]
[11]
[12]
[13]
[14]
[15]
[16]
[17]
[18]
[19]
[20]
[21]
[22]
[23]
[24]
[25]
[26]
[27]
[28]