- مؤسسه پژوهشی میراث مکتوب - https://mirasmaktoob.com -

مراسم تکریم دکتر مهدی محقق و معارفه دکتر حسن بلخاری

میراث مکتوب – مراسم تکریم و معارفه دکتر مهدی محقق و دکتر حسن بلخاری به عنوان رؤسای قدیم و جدید انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، یکشنبه 27 فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

در این مراسم که با حضور دکتر سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان حوزه فرهنگ، اساتید و شخصیت‌های علمی و فرهنگی برگزار خواهد شد، اعضای جدید هیأت مدیره این انجمن نیز معرفی می‌شوند.

دکتر مهدی محقق، استاد و چهره ماندگار زبان و ادبیات فارسی، ناصرخسرو پژوه معاصر و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی که تاکنون آثار متعدد و ارزشمندی از وی در زمینه‌های مختلف از جمله ادبیات فارسی، تاریخ پزشکی و… اعم از تألیف و تصحیح انتشار یافته است.

استاد دکتر محقق، از پیشگامان پاسداشت و تکریم مفاخر علمی و فرهنگی است و طی قریب به 15 سال ریاست بر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، برگزاری بیش از یکصد و شصت مراسم بزرگداشت مفاخر و انتشار زندگینامه و خدمات علمی و فرهنگی آنان را در کارنامه فعالیت‌های فرهنگی خود دارد.

این مراسم یکشنبه 27 فروردین ماه 1396 ساعت 10:30 در محل انجمن آثار مفاخر فرهنگی به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، پل امیربهادر، خیابان سرلشکر بشیری برگزار خواهد شد.  

[1]
[2]